Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Юткало С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Юткало С. Ю. 
Передумови становлення поняття "авторитет учителя" [Електронний ресурс] / С. Ю. Юткало // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 401-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Юткало С. Ю. 
Аксіологічний підхід до проблеми формування авторитету вчителя загальноосвітнього навчального закладу в процесі професійної діяльності [Електронний ресурс] / С. Ю. Юткало // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__23
Розкрито значення аксіологічного підходу в системі професійної підготовки майбутніх педагогів, якому передували соціально-економічні, соціально-політичні, соціально-культурні та освітньо-наукові передумови. Визначено, що проблема дослідження вимагає розгляду формування ціннісних орієнтацій, використання аксіологічного підходу в змісті фахової підготовки, що забезпечить у подальшому авторитет вчителя загальноосвітнього закладу в процесі професійної діяльності. Розглянуто основні завдання аксіологічного підходу, пов’язані з необхідністю утвердження нової системи цінностей.Раскрыто значение аксиологического подхода в системе профессиональной подготовки будущих педагогов, которому предшествовали социально-экономические, социально-политические, социально-культурные и образовательно-научные предпосылки. Определено, что проблема исследования требует рассмотрения формирования ценностных ориентаций, использования аксиологического подхода в содержании специальной подготовки, которое обеспечит в дальнейшем авторитет учителя общеобразовательного учреждения в процессе профессиональной деятельности. Рассмотрены основные задачи аксиологического подхода, связанные с необходимостью утверждения новой системы ценностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.704 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Юткало С. Ю. 
Погляди вчених XIX–XX століття на проблему авторитету вчителя [Електронний ресурс] / С. Ю. Юткало // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.306 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Юткало С. Ю. 
Соціокультурні фактори формування авторитету вчителя у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / С. Ю. Юткало // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2014. - Вип. 42. - С. 183-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2014_42_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Юткало С. Ю. 
Відображення авторитету вчителя в суспільному житті громадян радянського союзу другої половини XX століття [Електронний ресурс] / С. Ю. Юткало // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2016. - Вип. 46. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2016_46_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.697 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Юткало С. 
Тестування як форма контролю якості знань студентів на заняттях із німецької мови [Електронний ресурс] / С. Юткало // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2020. - Вип. 37. - С. 117-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2020_37_11
Проблема сучасної педагогічної діагностики результатів навчальної діяльності студентів стає все більш актуальною з точки зору подальшого вдосконалення навчального процесу у вищій школі. Мета статті - обгрунтувати теоретичні основи ефективності тестування та продемонструвати конкретні приклади різних видів тестів під час контролю якості засвоєння знань студентів на заняттях із німецької мови. Закцентовано увагу на тому, що контроль у різних формах надає змогу виявити рівень засвоєння матеріалу за програмою навчання та опанування студентами відповідних практичних вміннь та навичок та з'ясувати недоліки і складнощі процесу навчання. Тестування як форма контролю дає можливість викладачу ефективно організувати процес моніторингу успішності студентів, забезпечує максимальну об'єктивність оцінки, скорочує час оброблення результатів, надає змогу статистично опрацювати матеріал та, таким чином, сприяє підвищенню якості контролю та засвоєння навчального матеріалу з німецької мови загалом. Проаналізовано переваги та недоліки використання тестового контролю. Визначено, що використання різних видів тестування під час вивчення німецької мови дає можливість викладачу своєчасно з'ясувати ступінь розуміння та засвоєння навчального матеріалу студентами, означити дієвість застосованих методів навчання й, за необхідності, скоригувати їх. Розкрито, що за допомогою тестів можна здійснювати всі види контролю: вхідний, поточний, рубіжний, контроль залишкових знань, підсумковий. Окреслено різні види тестів та сформульовано мету їх застосування, тобто доцільність використання того чи іншого завдання під час визначення рівня сформованості лінгвістичних компетенцій відповідно до навчальної програми з німецької мови. Презентовані конкретні приклади, які розміщені на сайті дистанційного навчання Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського "ХАІ". Тестові завдання містять різноманітні типи питань: тести множинного вибору, тести на встановлення відповідності, тести на визначення дійсності чи хибності тверджень, а також завдання з відкритою відповіддю. Підкреслено, що найбільш ефективними тести будуть у поєднанні з іншими видами контролю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.985 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського